Hoe scherper de positionering, hoe sterker het merk
We weten het allemaal, maar toch vergeten we het nog wel eens. Scherp gepositioneerde merken scoren beter. Dat zijn gewoon sterkere merken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat bleek ook weer uit het zeer recente GFK onderzoek m.b.t. Powerbrands Persoonlijke Verzorging.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zwitsal staat op nummer 1. Interessant is het lijstje tandpasta merken. Prodent staat op nummer 27 en Colgate op nr. 38. Beide merken zijn niet scherp gepositioneerd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNee, dan Oral-B, Sensodyne en Elmex. Allemaal in de Top 11!!
En als je de teugels een beetje laat vieren, of denkt dat je met een scherpe positionering klaar bent. Dan kom je in de onderste regionen terecht.
Kijk maar naar Zendium.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid