Deze week in Adformatie
In Adformatie 3 alles over de missie van Eneco-ceo Jeroen de Haas, de drijfveren van Trbal DDB’s Chris Baylis en Apple’s reclameman Ken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze week in Adformatie:
- Eneco-ceo Jeroen de Haas: ‘Eerst was marketing een non-issue in mijn agenda. Maar nu is dat echt anders.’
- JIC Stir kan nog altijd niet het nieuwe onlinebereiksonderzoek leveren, dus nu komen alternatieven in beeld.
- Een openhartig interview met vertrekkend Tribal DDB-ecd Chris Baylis: ‘Het ambacht van mooi werk maken gaat wat meer naar de achtergrond.’
- Branded content: van stoorzender tot eregast.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Adformatie 4 verschijnt in verband met het MWG-congres op vrijdag 15 februari.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid