Overslaan en naar de inhoud gaan

Kunstenaars bedenken branded content

Cabaretier Pieter Derks, cartoonist Joep Bertrams, programmamaker (en ex-jakhals) Frank Evenblij, taalkunstenaar Wim Daniëls en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cabaretier Pieter Derks, cartoonist Joep Bertrams, programmamaker (en ex-jakhals) Frank Evenblij, taalkunstenaar Wim Daniëls en theatergroep Hendrick-Jan de Stuntman gaan samenwerken in een nieuw communicatiebureau, getiteld .

related partner content for mobile comes here

Ook andere kunstenaars zullen zich naar verwachting binnenkort aansluiten. Initiatiefnemer is Ernst-Jan Koomans.

Koomans heeft een achtergrond in de marketingcommunicatie. Volgens hem zijn juist kunstenaars bij uitstek geschikt om branded concepten te bedenken waar mensen nog wel interesse in hebben. Koomans: ‘Mensen bepalen zelf naar welke informatie ze op zoek gaan. De tijd van invasieve, interrumperende reclame is zo goed als voorbij. Maar voor een goed verhaal nemen ze nog altijd de tijd. En dat is een kwaliteit die schrijvers, choreografen, stand-up comedians, theatermakers en andere creatieve geesten prima onder knie hebben.’

Koomans huurt de kunstenaars per project in. En ze kunnen gebruik maken van hun netwerk, mocht het concept dat nodig hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in