Kunstenaars bedenken branded content
Cabaretier Pieter Derks, cartoonist Joep Bertrams, programmamaker (en ex-jakhals) Frank Evenblij, taalkunstenaar Wim Daniëls en theatergroep Hendrick-Jan de Stuntman gaan samenwerken in een nieuw communicatiebureau, getiteld Onbewolkt en 25°.
Ook andere kunstenaars zullen zich naar verwachting binnenkort aansluiten. Initiatiefnemer is Ernst-Jan Koomans.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKoomans heeft een achtergrond in de marketingcommunicatie. Volgens hem zijn juist kunstenaars bij uitstek geschikt om branded concepten te bedenken waar mensen nog wel interesse in hebben. Koomans: ‘Mensen bepalen zelf naar welke informatie ze op zoek gaan. De tijd van invasieve, interrumperende reclame is zo goed als voorbij. Maar voor een goed verhaal nemen ze nog altijd de tijd. En dat is een kwaliteit die schrijvers, choreografen, stand-up comedians, theatermakers en andere creatieve geesten prima onder knie hebben.’
Koomans huurt de kunstenaars per project in. En ze kunnen gebruik maken van hun netwerk, mocht het concept dat nodig hebben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid