Appelsientje stuurt gezinnen naar Brazilië
Voor de game, die gezinnen de oorsprong van Appelsientje van dichtbij laat ervaren, worden een
" title="televisiecommercial">televisiecommercial, promoties op de winkelvloer en ruim 6 miljoen pakken Appelsientje met speciale actiecodes ingezet. De bijbehorende game kan onder andere gespeeld worden op smartphone en tablet.
Noam Erlich van Achtung!: ‘Appelsientje wilde meer beleving bij de doelgroep rondom het merk creëren. Dit hebben we gedaan door de sinaasappelboomgaarden van Appelsientje neer te zetten als de ideale vakantiebestemming voor gezinnen en zo de relevante belevingswereld te laden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis‘Doordat de doelstelling van de activatie vanaf het begin een groot bereik is geweest met kwalitatieve contacten is er voor een brede media mix gekozen. Naast de hierboven genoemde middelen verschijnen er ook print-advertenties, en worden er pre-rolls en online media ingezet, waaronder een homepage take-over op Nu.nl.’
Creatie: Achtung!
TVC: Nils Gerbens & 100%Halal, FC Walvisch
Design: Christian Borstlap & Achtung!
Technische Realisatie: Superhero Cheesecake
Sound Design: Big Orange.
Verantwoordelijk bij klant: Maurice Willemsen, Anne Tegelaar
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid