Overslaan en naar de inhoud gaan

Appelsientje stuurt gezinnen naar Brazilië

De Appelsientje-campagne ‘Met dank aan de natuur’, die vorig jaar van start ging, krijgt dit voorjaar een vervolg. Nederlandse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de , die gezinnen de oorsprong van Appelsientje van dichtbij laat ervaren, worden een
" title="televisiecommercial">televisiecommercial, promoties op de winkelvloer en ruim 6 miljoen pakken Appelsientje met speciale actiecodes ingezet. De bijbehorende game kan onder andere gespeeld worden op smartphone en tablet.

related partner content for mobile comes here

Noam Erlich van Achtung!: ‘Appelsientje wilde meer beleving bij de doelgroep rondom het merk creëren. Dit hebben we gedaan door de sinaasappelboomgaarden van Appelsientje neer te zetten als de ideale vakantiebestemming voor gezinnen en zo de relevante belevingswereld te laden.

‘Doordat de doelstelling van de activatie vanaf het begin een groot bereik is geweest met kwalitatieve contacten is er voor een brede media mix gekozen. Naast de hierboven genoemde middelen verschijnen er ook print-advertenties, en worden er pre-rolls en online media ingezet, waaronder een homepage take-over op Nu.nl.’

Creatie: Achtung!
TVC: Nils Gerbens & 100%Halal, FC Walvisch
Design: Christian Borstlap & Achtung!
Technische Realisatie: Superhero Cheesecake
Sound Design: Big Orange.
Verantwoordelijk bij klant: Maurice Willemsen, Anne Tegelaar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in