Overslaan en naar de inhoud gaan

Onno Louwen communicatieadviseur L&DJ PR

L&DJ PR, het PR-bureau dat communicatiediensten levert aan organisaties in de technologiesector, wordt per 1 maart versterkt door Onno…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onno Louwen (1978) was voorheen bij HUB Uitgevers als hoofdredacteur verantwoordelijk voor diverse technische vakbladen, waaronder NetOpus, TechNet Magazine, Linux Magazine, LAN Magazine en Network Pro. Na acht jaar in de tijdschriftenmarkt gewerkt te hebben, besloot hij de overstap te maken naar marketing en PR. Zijn journalistieke achtergrond en kennis van de zakelijke IT-markt ziet hij als een uitstekende basis om het team van L&DJ te versterken.

related partner content for mobile comes here

Peter Keijzer, managing director van L&DJ PR: ‘Technologiebedrijven willen hun doelgroeppersona’s aanzetten tot actie middels owned, earned en paid media. Met Onno’s inzicht in de journalistiek en zijn brede kennis en zijn ervaring op het gebied van contentproductie kan hij uitstekend inspelen op huidige vraag naar content marketing en bedrijven ondersteunen in het succesvol uitdragen van een onderscheidende propositie.’

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in