Onno Louwen communicatieadviseur L&DJ PR
Onno Louwen (1978) was voorheen bij HUB Uitgevers als hoofdredacteur verantwoordelijk voor diverse technische vakbladen, waaronder NetOpus, TechNet Magazine, Linux Magazine, LAN Magazine en Network Pro. Na acht jaar in de tijdschriftenmarkt gewerkt te hebben, besloot hij de overstap te maken naar marketing en PR. Zijn journalistieke achtergrond en kennis van de zakelijke IT-markt ziet hij als een uitstekende basis om het team van L&DJ te versterken.
Peter Keijzer, managing director van L&DJ PR: ‘Technologiebedrijven willen hun doelgroeppersona’s aanzetten tot actie middels owned, earned en paid media. Met Onno’s inzicht in de journalistiek en zijn brede kennis en zijn ervaring op het gebied van contentproductie kan hij uitstekend inspelen op huidige vraag naar content marketing en bedrijven ondersteunen in het succesvol uitdragen van een onderscheidende propositie.’
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid