Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrumona komt met natuurlijke Holy Soda

Frisdrankenfabrikant Vrumona introduceert Holy Soda: een frisdrank die bestaat uit natuurlijke ingrediënten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tevens zitten er weinig calorieën in het drankje: 13 tot 15 kcal per 100 ml. Dat is 50 tot 60% minder dan vergelijkbare reguliere frisdranken.

related partner content for mobile comes here

De introductie komt een half jaar na de publicatie van een

Vrumona wil met de introductie inspelen op de &;groeiende behoefte van de consument om wat verantwoorder te leven&;. De drankenfabrikant haalt hiervoor onderzoek van marktonderzoekbureau Rogil aan, waarin wordt gezegd dat 70 procent van de Nederlanders een frisdrank wil zonder kunstmatige ingrediënten, veel calorieën of toegevoegde suikers.
.
In Holy Soda zijn -naast fruitsap- suikervervanger Stevia en Sourcy-mineraalwater (ook een merk van Vrumona) verwerkt.

Jetske Freeve, senior brandmanager Vrumona: &;Veel Nederlanders willen gezonder leven, maar tegelijkertijd vindt men het moeilijk om dit voor elkaar te krijgen. Met Holy Soda maken we het hen gemakkelijker.&;

Holy Soda is volgens Vrumona vanaf vandaag verkrijgbaar in de supermarkt, in 3 smaken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in