Overslaan en naar de inhoud gaan

Heeft u een klantenkaart?

Al jaren snak ik ernaar: deelnemen aan loyaltyprogramma's zonder die malle plastic cards, waardoor mijn portefeuille eruit ziet alsof hij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Winkeliers willen graag dat je bij ze terugkomt. Daarvoor hebben ze klantentrouwprogramma's en daar hebben wij al die cards aan te danken, zodat afrekenen vaak op kwartetten lijkt. Al heel lang vraag ik me af of dat niet anders kan.

related partner content for mobile comes here

Toen ik ooit aan Kaaswinkel Tromp suggereerde dat ze mijn spaarkaart ook zelf zouden kunnen bewaren in HUN la, bij de R, in plaats van in mijn rommelige keukenla, keken ze me aan alsof ik gek was geworden. Trouwe klanten belonen, OK, maar het moet niet teveel moeite worden kennelijk.
Maar kijk: Gall&Gall, die sowieso goed bezig zijn met hun fraaie redesign (van Millford Brand ID), boden zowaar aan om mijn klantenkaart voor me te bewaren. Graag natuurlijk, want ik kom altijd bij diezelfde winkel. Voor een Air Miles of Rocks programma is dat natuurlijk geen handige oplossing, maar het is een begin. Want waarom zou ik als trouwe klant keer op keer overal moeten aantonen dat ik een terugkerende klant ben? Internet mag dan onpersoonlijk zijn, daar wordt je tenminste altijd herkend. Door een computer, dat dan weer wel ...

De oplossing van 'mijn' Gall&Gall is natuurlijk vriendelijk, maar in deze tijd ook wel een beetje primitief. Kan ik niet 1 universele loyalty card hebben, die door diverse winkels gescand en herkend kan worden?

Daan Remarque,

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in