Overslaan en naar de inhoud gaan

Delete 2009: lijstjes

Vorig jaar sloot reclamebureau 2008 op een leuke manier hun jaar af door al hun 2008-branded producten te veilen. Het werd immers 2009.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar sloot reclamebureau 2008 op een leuke manier hun jaar af door al hun 2008-branded producten te veilen. Het werd immers 2009. Dit jaar doen ze dat nog een stuk origineler met . Tenminste, dat dacht ik. Delete2009 is een erg mooi gemaakte site en leuk initiatief om ‘het negatieve 2009’ af te sluiten. Maar dit initiatief bleek niet van maar van internetreclamebureau , in samenwerking met Etcetera-zusjes.

related partner content for mobile comes here

Ik heb zelf zojuist ‘al die eeuwige regellijstjes’ om gedelete te worden in 2010. ‘10 ways how to become a social media guru’; dat soort dingen. Ik had ook kunnen kiezen voor Top 10-lijstjes met mensen. ‘De 10 beste marketeers’, ofzo. Maar aan commentaar op zo'n top 10 maak ik geen woorden meer vuil, dat is deze week al vlijmscherp en onovertrefbaar gedaan in Adformatie. van Mindshare-CEO mag u zelf kiezen wie of wat u nomineert voor delete2009.nl...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in