Purpose Marketing / 10 JUNI 2010, 19:20:25 Tijd voor iets nieuws Dat je moet blijven vernieuwen, dat zal iedereen makkelijk beamen. Maar om de bakens te verzetten terwijl het nog goed gaat, vergt moed en…
Data & Insights / 9 APRIL 2010, 15:00:53 90% Puur & Eerlijk Met Pasen had Albert Heijn een prachtige Puur & Eerlijk biologische entrecote...
Interne communicatie / 14 DECEMBER 2009, 11:15:03 Heeft u een klantenkaart? Al jaren snak ik ernaar: deelnemen aan loyaltyprogramma's zonder die malle plastic cards, waardoor mijn portefeuille eruit ziet alsof hij…
Gedragsverandering / 11 DECEMBER 2009, 10:30:21 Adopteer een Kerstboom! Dit weekend gaat half Nederland naar het tuincentrum of een stekkie in de buurt om voor minimaal 50 euro een stervende Nordmann te kopen.…
Digital transformation / 7 DECEMBER 2009, 13:00:04 Adios AdeZ Zo gezond en toch overleden: het soja-fruitdrankje AdeZ. AdeZ was niet zomaar een nieuw product. Het was het eerste…
Customer Experience / 1 OKTOBER 2009, 09:36:18 Wat nu? Vanaf vandaag mogen bedrijven niet meer andere bedrijven spammen en treedt het Bel-Me-Niet register voor consumenten in werking. Het…
Media / 23 SEPTEMBER 2009, 08:01:05 Pas op! Koop nu niets bij de HEMA Vanavond Koopjesavond bij de HEMA. Zo'n actie is leuk voor iedereen die vanavond komt, maar hoe is dat voor shoppers in de dagen daarvoor?
Reputatie & crisis / 8 SEPTEMBER 2009, 05:30:49 Succes zonder reclame Healthy People en Jupiler werden een groot succes, zonder reclame. Hoe zit dat?
Purpose Marketing / 2 SEPTEMBER 2009, 13:00:35 De reflex naar de afstandbediening Het geluid van commercials wordt zo hard gemixt, dat iedereen naar de afstandbediening grijpt zodra de reclame begint. En als je die…
PR / 14 AUGUSTUS 2009, 10:43:59 Deze tomaat heeft 11.000 kilometer gereisd Lees deze post ('Deze tomaat heeft 515 kilometer gereisd') over een geweldige manier om consumenten milieubewust te maken.