Rabobank opent concept store in Hilversum


Een belangrijk thema in de winkel is ‘de momenten in het leven’. Tijdens die momenten wil Rabobank graag een financiële partner voor zijn klanten zijn.
De geboorte van een kind, een huis kopen, studerende kinderen, je eerste baan en uiteindelijk pensioen. Deze momenten zijn tot leven gebracht in een ‘levenslijn’ verpakt in een ‘multifunctioneel wandmeubel’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKlanten en medewerkers kunnen hierin plaatsnemen om het internet te raadplegen of een adviesgesprek te voeren. De Bibliochairs (luxe fauteuils gevuld met boeken) hebben een prominente rol in de ruimte. Klanten zitten als het ware in een boekenkast, die wachten tot een prettige ervaring moeten maken. ‘Bovendien weerspiegelen boeken de levensfase waarin iemand zich bevindt’, aldus Bloei Creative Innovation, ontwikkelaar van het concept.
Ronald van Loon, manager Particulieren van Rabobank Hilversum-Vecht en Plassen: ‘Het concept is innovatief en geeft op een onderscheidende manier invulling aan onze merkwaarden: ‘toonaangevend’, ‘betrokken’ en ‘dichtbij’. Onze klanten en medewerkers ervaren de nieuwe bank als zeer positief.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid