Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank opent concept store in Hilversum

Rabobank Hilversum-Vecht en Plassen heeft een conceptstore ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een belangrijk thema in de winkel is ‘de momenten in het leven’. Tijdens die momenten wil Rabobank graag een financiële partner voor zijn klanten zijn.

related partner content for mobile comes here

De geboorte van een kind, een huis kopen, studerende kinderen, je eerste baan en uiteindelijk pensioen. Deze momenten zijn tot leven gebracht in een ‘levenslijn’ verpakt in een ‘multifunctioneel wandmeubel’.

Klanten en medewerkers kunnen hierin plaatsnemen om het internet te raadplegen of een adviesgesprek te voeren. De Bibliochairs (luxe fauteuils gevuld met boeken) hebben een prominente rol in de ruimte. Klanten zitten als het ware in een boekenkast, die wachten tot een prettige ervaring moeten maken. ‘Bovendien weerspiegelen boeken de levensfase waarin iemand zich bevindt’, aldus Bloei Creative Innovation, ontwikkelaar van het concept.

Ronald van Loon, manager Particulieren van Rabobank Hilversum-Vecht en Plassen: ‘Het concept is innovatief en geeft op een onderscheidende manier invulling aan onze merkwaarden: ‘toonaangevend’, ‘betrokken’ en ‘dichtbij’. Onze klanten en medewerkers ervaren de nieuwe bank als zeer positief.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in