Overslaan en naar de inhoud gaan

Gijs Vroom koopt Emerce

Emerce wordt zelfstandig: uitgever Gijs Vroom koopt het tijdschrift via een management buy out. Vroom neemt de website, het magazine en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuws is zojuist door bekend gemaakt. Vroom is hiervoor een samenwerking aangegaan met Jan Lokhoff en Martine de Knoop van de , uitgever in de reisbranche en zelf in 2008 uitgekocht bij Reed Business.

related partner content for mobile comes here

Het team van Emerce zal zich vestigen in Hilversum, in het pand van Reisrevue Groep. Alle medewerkers van Emerce verhuizen mee. Over de verkoopprijs worden geen mededelingen gedaan.

‘De verzelfstandiging van Emerce door een management buy-out onderstreept ons vertrouwen in een versterkte, autonome ontwikkeling van dit merk in een team met volledige focus’, reageert Erik Hoekstra, ceo van VNU Media. ‘Een merk zoals Emerce komt het beste tot zijn recht in een kleinere organisatie. Wij hebben het volste vertrouwen in een goede toekomst van Emerce onder leiding van de huidige uitgever Gijs Vroom.’

VNU Media deed Emerce eind november in de verkoop, samen met de bladen Management Team en Sprout. De uitgeverij wil zich meer concentreren op recruitmentmedia, aangevuld met een aantal sterke online merken zoals Computable en Tweakers.

Management Team en Sprout zijn nog niet verkocht.

(bron: Emerce)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in