Overslaan en naar de inhoud gaan

NRp komt met online adviestool Advisor

NRp Dagbladen komt met de NRp Advisor, een online adviestool die het mogelijk maakt om vooraf de reclame-effecten van een uiting of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de tool is bijna vijf jaar onderzoek naar de effecten van regionaal adverteren voorafgegaan. Het is voortaan mogelijk om advies te krijgen over welk mediaplan de beste keuze is om de gewenste reclame-effecten te bereiken en welke kosten daaraan zijn verbonden. Daarbij gaat het om effecten als merkbekendheid, koopintentie en reclameherinnering.

related partner content for mobile comes here

De Advisor werd vorige week gelanceerd tijdens 'Onderzoek in de ochtend', de jaarlijkse onderzoeksbijeenkomst van de NRp. Voordat de introductie van de NRp Advisor mogelijk was, deed NRp al vijf jaar onderzoek naar regionaal adverteren met de NRp Resultaatmeter, een onderzoek naar de kenmerken en effecten van verschillende soorten advertenties. Dit gebeurt in samenwerking met onderzoeksbureau Intomart GFK. Het heeft inmiddels geleid tot een database van rond 550 gemeten advertenties. De NRp Advisor koppelt hier nu ook kosten aan waardoor er vooraf inzicht mogelijk is in de optimale kosten-effecten verhouding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in