Overslaan en naar de inhoud gaan

Time Warner boekt miljardenverlies

Entertainmentconcern Time Warner heeft in het vierde kwartaal van vorig jaar een verlies van 16 miljard dollar geleden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf zag zijn inkomsten uit advertenties sterk teruglopen en schreef miljarden af op zijn bezittingen. Het moederbedrijf van CNN en de Warner Brothers filmstudios is het grootste mediabedrijf ter wereld.

related partner content for mobile comes here

Time Warner zag de omzet met 3 procent dalen tot 12,3 miljard dollar. De resultaten werden vooral gedrukt door de tegenvallende inkomsten bij internetbedrijf en tijdschriftendivisie Time Inc.

Time Warner kondigde in januari al aan in het vierde kwartaal 25 miljard dollar af te hebben geschreven op Time Inc, AOL en kabelmaatschappij Time Warner Cable. Het bedrijf werd daarnaast fors geraakt door het omvallen van de Amerikaanse zakenbank Lehman Brothers (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in