Hivos en IntEnt kiezen voor Gummo


Naast Gummo waren Rich en McCann ook in de race. Migrants in the spotlight is erop gericht om tweede en derde generatie migranten aan te sporen meer voor hun land van herkomst te doen. Met name deze groep verliest in toenemende mate binding met het land van herkomst. Dit heeft voor deze landen economische gevolgen.
In de campagne wordt daarom de mogelijkheid geboden steun te geven aan ontwikkelingsprojecten die zorgen voor een duurzame ontwikkeling in de regio van herkomst. De campagne start tweede helft 2009 in Nederland en wordt vervolgens in verschillende Europese landen geadapteerd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHivos is een Nederlandse organisatie voor ontwikkelingssamenwerking geïnspireerd op humanistische waarden. IntEnt ondersteunt migranten bij het opzetten van bedrijven in het land van herkomst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid