Overslaan en naar de inhoud gaan

Hivos en IntEnt kiezen voor Gummo

Na een aanbesteding hebben Hivos en IntEnt gekozen voor reclamebureau Gummo voor de ontwikkeling van een internationale campagne met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast Gummo waren Rich en McCann ook in de race. Migrants in the spotlight is erop gericht om tweede en derde generatie migranten aan te sporen meer voor hun land van herkomst te doen. Met name deze groep verliest in toenemende mate binding met het land van herkomst. Dit heeft voor deze landen economische gevolgen.

related partner content for mobile comes here

In de campagne wordt daarom de mogelijkheid geboden steun te geven aan ontwikkelingsprojecten die zorgen voor een duurzame ontwikkeling in de regio van herkomst. De campagne start tweede helft 2009 in Nederland en wordt vervolgens in verschillende Europese landen geadapteerd.

Hivos is een Nederlandse organisatie voor ontwikkelingssamenwerking geïnspireerd op humanistische waarden. IntEnt ondersteunt migranten bij het opzetten van bedrijven in het land van herkomst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in