Overslaan en naar de inhoud gaan

PCM wil titels niet aan Telegraaf verkopen

Uitgever PCM heeft geen interesse om met de Telegraaf Media Groep te praten over de verkoop van een of meerdere krantentitels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit zeggen PCM bestuursvoorzitter Bert Groenewegen en Aad Stoop (Stichting Democratie en Media) vandaag in Het Financieele Dagblad. 'Bij PCM staan geen titels te koop', zegt Groenewegen. Stoop meldt dat over de verkoop van afzonderlijke titels op het moment niet valt te praten.

related partner content for mobile comes here

Volgens een anonieme bron zou TMG met name in NRC Handelsblad geinteresseerd zijn. Afgelopen week maakte Adformatie bekend dat TMG interesse heeft in een of meerdere krantentitels van PCM. ‘Ik zou het zonde vinden dat PCM voor een appel en een ei naar België gaat', meldde directielid Frank Volmer in De Telegraaf, doelend op de verkoop van een groot deel van PCM aan de Belgische Persgroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in