Overslaan en naar de inhoud gaan

Lambriks commercieel manager NISB Consult

Guido Lambriks (37) is sinds 1 februari commercieel manager van NISB Consult, onderdeel van het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds maart vorig jaar heeft NISB een aantal commerciële activiteiten ondergebracht in een nieuwe besloten vennootschap, NISB Consult. Lambriks is aangetrokken om deze activiteiten stevig en verantwoord te laten groeien. NISB Consult richt zich op vijf onderdelen: de ‘vitale werknemer’, lokaal sport- en beweegbeleid, opleidingen en trainingen, sponsoring van de beweegcampagne 30minutenbewegen, fitproducten en speciale projecten. Lambriks is als commercieel manager lid van het MT, naast Clémence Ross (directeur), Erik de Winter (manager bedrijfsvoering) en Remco Boer (manager programma’s). Lambriks heeft een brede ervaring in marketing en sport: naast zijn functie als commercieel manager bij Checkit (een search engine mediabureau) heeft hij gewerkt bij Wall Nederland, Vitesse Gelredome, Trefpunt Sports and Leisure Marketing, Nike Benelux en Holland BV. NISB is het Nederlands kennis- en innovatie-instituut dat aanzet tot sport en bewegen om participatie, leefbaarheid en gezondheid te bevorderen. Het instituut doet dat met de uitvoering van programma’s als het Nationaal Actieplan Sport en Bewegen en het diabetes-preventieprogramma BeweegKuur, naast de meerjarige campagne 30minutenbewegen en structurele programma’s.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in