Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS 6: stop de reclame terreur!

Ik ben een fan van House, dus zat ik er gisteren helemaal klaar voor. Net nadat de patiënt met een complex ziektebeeld haar opwachting had…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik ben een fan van House, dus zat ik er gisteren helemaal klaar voor. Net nadat de patiënt met een complex ziektebeeld haar opwachting had gemaakt, werd het programma onderbroken door het eerste blok commercials. In beeld verscheen de melding dat het 2,5 minuut zou duren. Geweldig idee, dacht ik nog! Wat ik niet kon weten, is dat de tijd tussen de reclameblokken ook een stuk korter werd. In feite was het de omgekeerde wereld. Je keek naar een groot reclameblok dat zo nu en dan werd onderbroken door House. Ik besloot het programma op te nemen en ondertussen over te schakelen naar Nederland 3 voor het concert van de Vrienden van Amstel.

related partner content for mobile comes here

Ik weet niet wat SBS heeft bezield om dit experiment aan te gaan. Maar in deze tijd waarin traditionele commercials en het oude zendergerichte denken zijn beste tijd heeft gehad, lijkt me dit niet de beste methode om kijkers en adverteerders aan je station te binden. Het wekte bij mij in ieder geval behoorlijke irritatie op. Ik ben erg benieuwd naar de mening van andere professionals op dit weblog!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in