Overslaan en naar de inhoud gaan

Armin Kleiss nieuwe commercieel directeur Intermail

Kleiss gaat het commerciële beleid verder ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Armin Kleiss is de nieuwe commercieel directeur bij Intermail.

related partner content for mobile comes here

Algemeen directeur Gert Rothert Sr. ‘We zijn blij met de komst van Armin. Hij brengt ontzettend veel kennis en ervaring in. Armin heeft diverse managementfuncties binnen direct mail-georiënteerde organisaties bekleed. Binnen Intermail gaat hij ons commerciële beleid verder ontwikkelen’.

Kleiss: ‘Intermail biedt mij genoeg uitdagingen, daar was ik aan toe. Ik ken het bedrijf van binnen en van buiten. Ik was er meer dan twintig jaar klant en heb ze leren kennen als een stabiele, betrouwbare en zeer klantgerichte organisatie. Intermail behoort tot de grotere spelers op de direct en transactiemail markt. Deze markt verandert en om ook in de toekomst een belangrijke rol te kunnen blijven spelen, is het nodig dat voor Intermail de horizon verbreed wordt. Dat betekent onder meer veel aandacht voor nieuwe product- en marktontwikkelingen, maar ook het nadrukkelijk zoeken naar strategische samenwerkingen met relevante partijen die daadwerkelijk iets toevoegen aan onze grote ambities. Daar zal mijn focus op liggen. Samen met de professionals binnen en buiten het team van Intermail ga ik dit handen en voeten geven.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in