PostNL verkoopt postzegels met Van Gogh schilderijen
Epidemie doet concept en uitwerking voor de retail-campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
PostNL zet meesterwerken van Van Gogh centraal in de nieuwe postzegelserie. Het is dit jaar 125 jaar geleden dat Vincent van Gogh overleed, dat was voor PostNL de aanleiding van deze campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De gehele serie toont zestig werken van de kunstenaar. Elk vel heeft een eigen thema zoals ‘landschappen’ en ‘portretten’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVanaf 5 januari worden de landschappen verkocht en vanaf 2 februari is het thema ‘boerenleven’ te koop met tien wereldberoemde schilderijen. Voor fanatieke verzamelaars is er een gratis bewaarmap beschikbaar.
Credits
Opdrachtgever: PostNL Postkantoren
Medium: Advertentie, instore & PR
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk cliënt: Marjon van Bragt
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid