Consumentenvertrouwen groeit, maar Britten blijven shoppen bij Aldi en Lidl
Dat blijkt uit onderzoek van Nielsen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ondanks het groeiende consumentenvertrouwen in Groot-Brittannië zijn er steeds meer Britse huishoudens die aangeven goedkopere merken te willen kopen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In 2013 was dat 37 procent, in 2014 45 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet consumentenvertrouwen in terug op het niveau van voor 2008, maar discounters als Aldi en Lidl worden niet ingeruild voor duurdere winkels.
Bron: The Drum
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid