Vernissage ADCN Jaarboek: 'Werk vaker met experts uit andere vakgebieden samen'
Marcel Kampman (Happykamping) maakte voor de ADCN 12 'unieke' covers voor het Jaarboek 2014
De ADCN wil haar leden en de Nederlandse community graag inspireren en stimuleren om vaker met experts uit andere vakgebieden samen te werken. Die boodschap klonk woensdagavond andermaal bij de vernissage van het Jaarboek 2014. Voorzitter Lode Schaeffer en managing director Dinesh Sonak verwoorden de ADCN-ambitie zo: 'Op het grensvlak van disciplines ontstaan namelijk de meest innovatieve en impactvolle ideeën. Daarom hebben wij Marcel Kampman van Happykamping, een creatief strateeg en strategisch creatief, gevraagd om samen met 12 verschillende makers in de creatieve industrie 12 unieke covers voor het Jaarboek 2014 te maken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid