Overslaan en naar de inhoud gaan

Vernissage ADCN Jaarboek: 'Werk vaker met experts uit andere vakgebieden samen'

Marcel Kampman (Happykamping) maakte voor de ADCN 12 'unieke' covers voor het Jaarboek 2014
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ADCN wil haar leden en de Nederlandse community graag inspireren en stimuleren om vaker met experts uit andere vakgebieden samen te werken. Die boodschap klonk woensdagavond andermaal bij de vernissage van het Jaarboek 2014. Voorzitter Lode Schaeffer en managing director Dinesh Sonak verwoorden de ADCN-ambitie zo: &;Op het grensvlak van disciplines ontstaan namelijk de meest innovatieve en impactvolle ideeën. Daarom hebben wij Marcel Kampman van Happykamping, een creatief strateeg en strategisch creatief, gevraagd om samen met 12 verschillende makers in de creatieve industrie 12 unieke covers voor het Jaarboek 2014 te maken.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in