Overslaan en naar de inhoud gaan

Penotti kiest voor Selmore

In de eerste commercial wordt Cookie Notti, 'een product voor volwassenen' geïntroduceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Selmore heeft Penotti - het bekende broodbelegmerk - mogen verwelkomen als nieuwe klant. Aan de keuze voor Selmore ging een pitch vooraf, waaraan ook Ara (het bureau dat de campagnes voor Duo Penotti maakt) en Etcetera. Madelon de Beer, marketingmanager Penotti, zegt over de keuze: &;Wij hebben voor Selmore gekozen omdat hun creatieve team vanaf het begin sterk betrokken was bij dit traject. Naast de hoge kwaliteit van creatie en strategie speelde tevens de goede klik een belangrijke rol.&; De Beer meldt overigens dat Ara het vaste bureau blijft voor Duo Penotti.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking begint met een campagne naar aanleiding van een productintroductie: Cookie Notti. De fabrikant noemt dat een product voor volwassenen. Penotti: &;Speculoosspread met een hart van bijvoorbeeld cappuccino. Er zijn vier verschillende varianten. Cookie Notti is binnen de groeiende speculoosmarkt de enige met koffiesmaakvarianten. Cookie Notti is bereid met originele, Belgische speculoos en bevat geen conserveermiddelen en kleurstoffen.&;

De bedoeling van de campagne (te zien vanaf maandag 26 januari) is dan ook om duidelijk te maken dat Cookie Notti echt broodbeleg is voor volwassenen. De pay-off van de het filmpje is &;Cookie Notti. Puur Genotti&;.

Adformatie zette de reclame-heritage van Penotti op een rijtje. Lees

Beeld boven artikel: still uit de commercial.

Wordt vervolgd maandag aanstaande.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in