Overslaan en naar de inhoud gaan

Cracker krijgt kek design

JKR ontwerpt het nieuwe design voor crackermerk Jacobs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jacobs biscuits rolt een nieuwe identiteit en verpakking uit. De nieuwe identiteit is onderdeel van het project van 10 miljoen pond om een nieuw ‘masterbrand’ voor de biscuits te worden.

related partner content for mobile comes here

Jacobs kondigde de brand push vorig jaar al aan, toen het een nieuwe reclamecampagne lanceerde. Onderdeel van de brand push is dat alle hartige merken van moederbedrijf United Biscuits duidelijk onder één masterbrand moeten vallen. 

Het nieuwe design is ontworpen door bureau JKR. Op de verpakking zijn een ander lettertype en nieuwe graphics te zien. De slogan ‘baked to delight’ vervangt het voorgaande ‘simply baked’. De apostrof in merknaam is weg, maar de zwarte diamant blijft. De merknaam is verplaatst om plek te maken voor de productnamen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in