
Jacobs biscuits rolt een nieuwe identiteit en verpakking uit. De nieuwe identiteit is onderdeel van het project van 10 miljoen pond om een nieuw ‘masterbrand’ voor de biscuits te worden.
Jacobs kondigde de brand push vorig jaar al aan, toen het een nieuwe reclamecampagne lanceerde. Onderdeel van de brand push is dat alle hartige merken van moederbedrijf United Biscuits duidelijk onder één masterbrand moeten vallen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensHet nieuwe design is ontworpen door bureau JKR. Op de verpakking zijn een ander lettertype en nieuwe graphics te zien. De slogan ‘baked to delight’ vervangt het voorgaande ‘simply baked’. De apostrof in merknaam is weg, maar de zwarte diamant blijft. De merknaam is verplaatst om plek te maken voor de productnamen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee