Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktplaats biedt nu ook geautomatiseerd inkopen op groepen

Binnen de Marktplaats Exchange is het mogelijk om heel gericht in te kopen op de zevenendertig groepen van Marktplaats via bid urls.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiervoor zijn de specifieke urls van zowel de grote groepen Huis & Inrichting, Kinderen & Baby’s en Kleding als kleinere groepen beschikbaar gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De toevoeging van binnen de exchange omgeving maakt het geautomatiseerd inkopen gerichter en transparanter. Adverteerders kunnen campagnes targeten op umfeld. Ook wordt het makkelijker om binnen de Marktplaats Exchange campagnes met een performance doelstelling te monitoren en te optimaliseren.

Robert Franke, hoofd mediabureaus & exchange : “Met het openstellen van de bid urls is het alsof we zevenendertig websites met een geheel eigen publiek hebben ontsloten binnen de exchange. Hiermee bieden we adverteerders de mogelijkheid om heel gericht te selecteren en vergroten we de impact en relevantie van de getoonde boodschappen.

De uitbreiding ging in december van start met enkele adverteerders in soft launch. Improve Digital faciliteert Marktplaats Zakelijk in het optimaliseren van het aanbod in de Marktplaats Exchange.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in