Overslaan en naar de inhoud gaan

Tradedoubler neemt ad-tech specialist Adnologies over

Aanvullende data-driven advertentietechnologie ondersteunt nieuwe strategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dankzij de overname van het Duitse technologiebedrijfkrijgt Tradedoubler de beschikking over aanvullende expertise op het gebied van advertentietechnologie.Dit is in lijn met de nieuwe strategie die het bedrijf eind vorig jaar bekend maakte. Tradedoubler stapt af van zijn focus op pure affiliatemarketing, in plaats daarvan wil het zich ontplooien als Europees werkend conversiespecialist. 

related partner content for mobile comes here

Het aanbod producten en diensten van Adnologies bestaat onder meer uit een advertentieserver, een demand side platform (DSP), een data management platform (DMP), data exchange, een supply-side platform (SSP), dynamic display en video tools.

Matthias Stadelmeyer (foto), ceo van Tradedoubler: ”Dit is een volgende belangrijke stap in de uitbouw van onze recent aangekondigde strategie waarmee we toonaangevend zullen zijn in het slimmer realiseren van resultaat voor onze klanten dankzij traffic, technologie en expertise.”

De overname volgt op de introductie van Tradedoublers nieuwe business intelligence-tool ADAPT. Digitale marketeers krijgten hiermee snelle toegang tot op KPI&;s gebaseerde data.

Parklane Capital, een internationaal adviesbureau in fusies en overnames, heeft Tradedoubler bijgestaan bij de het overnameproces. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in