Nieuwe glossy Sanoma: Happy in Shape
De titel richt zich op vrouwen tussen de twintig en vijftig jaar oud, die bovenmatig geïnteresseerd zijn in gezond eten, bewegen, fit…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Villamedia.
Het eerste nummer verschijnt in maart. Happy in Shape kwam al vier keer als special uit in Beau Monde, onder de naam Beau Mode in Shape. Nu wordt het een 'zelfstandige' titel die zes keer per jaar gaat verschijnen. Sanoma denkt dat een bredere doelgroep dan alleen de Beau Monde-lezeressen geïnteresseerd zullen zijn.
Hoofdredacteur is Claudia Straatmans (die ook Marie Claire leidt).
Het is opvallend dat Sanoma toch met een nieuwe titel op de markt komt, omdat het sinds 1 november 2013 juist een strategie voert met focustitels en een groot deel van de tijdschrifttitels heeft verkocht.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid