Overslaan en naar de inhoud gaan

Coqs d’Honneur voor Schoonderbeek, Wolfensberger en Woerde

De Coq d’Grande Honneur ging naar Lode Schaeffer (Indie).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Genootschap voor Reclame (GVR) reikte vanavond in Amsterdam drie Coqs d&;Honneur uit. Deze jaarprijzen gingen naar Ton Schoonderbeek (Mindshare), Barbera Wolfensberger (FHV/BBDO) en Mark Woerde (Lemz). 

related partner content for mobile comes here

De oeuvreprijs Coq d’Grande Honneur was voor Lode Schaeffer (Indie).

De Hanen zijn prijzen voor vakgenoten die het marketingcommunicatievak verder brengen. Naast hun inzet voor hun eigen baan/ hun eigen bedrijf, stimuleren zij kennis delen onder vakgenoten. Zij leggen de lat hoog en helpen ook nog anderen diezelfde lat te halen. Zij inspireren anderen, vaak door hun verhaal te doen in interviews en on-stage bij evenementen. Zij zijn vaak actief in diverse besturen, jury’s en andere groepen met mensen uit het vak.

Ook werd de GVR Jonge Haan 2015 uitgereikt aan een talent dat op eigen wijze nieuwe impulsen aan de communicatie geeft. Reinier Steures (Natwerk), Mark van der Heijden (The Backpacker Intern) en Marten Blankesteijn (Blendle) waren . Blankensteijn won.

Foto: Ivo de Bruijn

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in