
Dat blijkt uit de halfjaarlijkse Establishment Survey van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). Een halfjaar geleden was dat nog 35 procent. Het onderzoek is gebaseerd op gegevens van 2848 huishoudens.
Digitale tv begon zo'n drie jaar geleden aan zijn opmars. Als gevolg van de toegenomen bekendheid en de gedaalde kosten, steeg het percentage huishoudens met digitale televisie van 2 procent in 2005 naar 15 procent begin 2006.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandTeammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDe groei van digitale televisie betekent het einde van de traditionele beeldbuis, omdat ook de verkoop van lcd- en plasmaschermen stijgt. Inmiddels kijkt 22 procent naar een lcd-scherm. Zes procent heeft een plasmascherm.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid