Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw: shoppermarketing

Hoe kun je stimuleren dat winkelbezoekers iets kopen en niet met lege handen de deur uitgaan? Dat is het terrein van de zogeheten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
  • Staar je niet blind op het creatieve idee. Let ook op de gewone mechanismen die het koopgedrag bepalen.
  • Vermijd de strijd om de macht met andere betrokkenen (sales). Werk samen.
  • Let op de kleintjes: kleinere winkels waar veel wordt gekocht; consumenten die niet veel tegelijk maar wel frequent kopen.
  • Kijk niet alleen naar waar een koper ‘ja’ tegen zegt maar ook naar wat hij niet wil. Bron: Advertising Age
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in