
'Pusch the Edge' heet de commercial/videoclip, met een hoofdrol voor Playboy-model Carlijn Carter.
Vier feesten komen aan de orde in de Puschkin-kleuren White, Red, Yellow en Black. Elke kleur heeft zijn eigen karakter. Wit is 'Ibiza-style' en zwart een Berlijns technofeest.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe stijl van elk feest is ook doorgevoerd in de muziek. Alle tracks, van trance tot techno, zijn ontwikkeld door 'Daniel Wanrooij van Progression', behorende bij het Blackhole-label van dj Tiësto.
De campagne wordt in de horeca ondersteund door Pusch the Edge Clubnights, waarin
de sfeer van de commercial/videoclip tot leven komt.
Ter ondersteuning is www.puschkin.nl vernieuwd en kunnen clubs persoonlijke uitnodigingen versturen. Tevens zijn er aankondigingposters en gadgets ontwikkeld.
Creatie: B-Total Hot Creative Concepts, Breda
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee