Overslaan en naar de inhoud gaan

Puschkin zoekt het randje

Puschkin Vodka verbindt zich al jaren aan dance en de underground partyscene. Het Berlijnse wodkamerk liet recent een campagne ontwikkelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Pusch the Edge' heet de , met een hoofdrol voor Playboy-model Carlijn Carter.

related partner content for mobile comes here

Vier feesten komen aan de orde in de Puschkin-kleuren White, Red, Yellow en Black. Elke kleur heeft zijn eigen karakter. Wit is 'Ibiza-style' en zwart een Berlijns technofeest.

De stijl van elk feest is ook doorgevoerd in de muziek. Alle tracks, van trance tot techno, zijn ontwikkeld door 'Daniel Wanrooij van Progression', behorende bij het Blackhole-label van dj Tiësto.

De campagne wordt in de horeca ondersteund door Pusch the Edge Clubnights, waarin
de sfeer van de commercial/videoclip tot leven komt.

Ter ondersteuning is vernieuwd en kunnen clubs persoonlijke uitnodigingen versturen. Tevens zijn er aankondigingposters en gadgets ontwikkeld.

Creatie: B-Total Hot Creative Concepts, Breda

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in