Puschkin zoekt het randje


'Pusch the Edge' heet de commercial/videoclip, met een hoofdrol voor Playboy-model Carlijn Carter.
Vier feesten komen aan de orde in de Puschkin-kleuren White, Red, Yellow en Black. Elke kleur heeft zijn eigen karakter. Wit is 'Ibiza-style' en zwart een Berlijns technofeest.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe stijl van elk feest is ook doorgevoerd in de muziek. Alle tracks, van trance tot techno, zijn ontwikkeld door 'Daniel Wanrooij van Progression', behorende bij het Blackhole-label van dj Tiësto.
De campagne wordt in de horeca ondersteund door Pusch the Edge Clubnights, waarin
de sfeer van de commercial/videoclip tot leven komt.
Ter ondersteuning is www.puschkin.nl vernieuwd en kunnen clubs persoonlijke uitnodigingen versturen. Tevens zijn er aankondigingposters en gadgets ontwikkeld.
Creatie: B-Total Hot Creative Concepts, Breda
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid