Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie Communicatieprijs wordt voor de 25ste keer uitgereikt

Vanavond wordt voor de 25ste keer de Effie Communicatieprijs uitgereikt aan de de meest effectieve reclamecampagne. Vanaf 18.00 uur kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanavond wordt voor de 25ste keer de Communicatieprijs uitgereikt aan de de meest effectieve reclamecampagne. Vanaf 18.00 uur kunnen ruim 500 mensen, werkzaam in de pr- en communicatiebranche, aanschuiven aan een heuse walking dinner. De uitreiking, gesponsored door de , zal plaats vinden in het Tuschinski Theater te Amsterdam en wordt gepresenteerd door Beau van Erven Dorens.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden

Bureau
BSUR Agency bv

Opdrachtgever
Britvic International

Titel
FRUITSHOOT, THE RE-LAUNCH

Merk
Robinsons Fruitshoot,
fruitdrink voor kinderen

Bureau
Y&R Not Just Film

Opdrachtgever
Danone

Titel
Mijn 14 dagen met Activia

Merk
Activia yoghurtproducten bevatten bacteriën met een positief effect op de onregelmatige stoelgang.

Bureau
Y&R Not Just Film

Opdrachtgever
Perfetti van Melle

Titel
"Klene, origineel sinds 1876. De passie van toen is nog steeds heel smaakvol."

Merk
Authentiek Hollandse drop.

Bureau
Saatchi & Saatchi

Opdrachtgever
Procter & Gamble

Titel
De beauty van Mariëlle

Merk
Olaz Regenerist

Bureau
ONLY

Opdrachtgever
Sara Lee H&BC, Zwitsal

Titel
Zwitsal weet hoe het voelt

Merk
Zwitsal 'baby care'. Verzorgingsproducten.

Bureau
ETCETERA

Opdrachtgever
Chefaro Nederland B.V.

Titel
Nederlandse Biodermal boekt succes in zeer concurrerende huidverzorgingsmarkt

Merk
BIODERMAL P-CL-E CREME

Bureau
UbachsWisbrun/JWT

Opdrachtgever
Unilever Benelux

Titel
Andrélon Verrassend Volume

Merk
Andrélon Verrassend Volume

Bureau
Clockwork

Opdrachtgever
ABN AMRO Markets

Titel
Certificaten van ABN AMRO. Een kansrijk imago voor een vergeten product.

Merk
Certificaten van ABN AMRO

Bureau
XXS Communicatie Advies

Opdrachtgever
Theodoor Gilissen

Titel
Serious Money. Taken Seriously.

Merk
Theodoor Gilissen Private Bankers

Bureau
DDB Amsterdam

Opdrachtgever
FBTO

Titel
Hoe een kleine maatschappij een grote held werd: FBTO geeft de macht aan de klant.

Merk
FBTO Internet Zorgverzekering

Bureau
ETCETERA

Opdrachtgever
bol.com

Titel
bol.com in acht maanden nr. 1 in tweedehands boeken!

Merk
bol.com introduceert een nieuwe productgroep: tweedehands boeken

Bureau
N=5

Opdrachtgever
KPN

Titel
Hoe KPN weer dichterbij de mensen kwam.

Merk
Mobiele datadiensten voor de zakelijke markt, en in het bijzonder mobiel e-mailen via mob.telefoon.

Bureau
BVH-Groep

Opdrachtgever
Politieacademie

Titel
De Politie zoekt ook jou.

Merk
Werving van vrouwen voor de Politie

Bureau
TBWANEBOKO

Opdrachtgever
McDonald's Nederland

Titel
Werken bij McDonald's. Het is jouw zaak

Merk
Werken bij McDonald's

Bureau
THABASCO

Opdrachtgever
Marketing Groningen

Titel
Groningen 2005-2007

Merk
Provincie Groningen als toeristische bestemming.

Bureau
THABASCO

Opdrachtgever
Stichting Wakker Dier

Titel
Einde aan de pijnlijke, onverdoofde castratie van biggen

Merk
Stichting Wakker Dier zet zich in voor de verbetering van het welzijn van landbouwhuisdieren

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in