Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes 2008: Nederland 10x op shortlists Promo&Direct

Het Cannes Lions Festival 2008 is van start gegaan met in totaal 10 Nederlandse shortlistvermeldingen in de categorieën Promo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verder staan op de lijst Selmore met ‘Quote ABC Book’ voor Quote, TBWA\Neboko voor Le Clochard voor de Stichting Zwerfjongeren Nederland, Saatchi & Saatchi met ‘Life collection’ voor Earthquake Fund for Peru en Doom & Dickson met ‘ Zwangere vrouw’ voor Amstel. Vorig jaar stonden Nederlandse bureaus met 5 vermeldingen op de shortlist en werd er een Promo Lions gewonnen. Mischa Schreuder van 2008 zit in de jury.

related partner content for mobile comes here

Op de shortlist Direct staan net als vorig jaar 3 Nederlandse inzendingen. DDB is wederom goed voor een nominaties voor ‘ Sollicitatie per koerier’ (foto) voor Swift Mega Couriers waarvoor het bureau eerder een Magneet won. Ogilvy staat op de lijst met ‘Omgekeerde loterij’ voor Orange Babies en Doom&Dickson met ‘Verborgen boodschap onder auto’ voor Volkswagen. In 2007 ging Nederland met 1 Lion Direct naar huis. Beide prijzen worden maandagavond uitgereikt in het Palais des Festivals in Cannes. Het festival duurt tot en met zaterdag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in