Overslaan en naar de inhoud gaan

Nu inzenden voor de Media & Entertainment Innovation Awards 2008

Heb je een innovatief media-concept in de markt gezet?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zend het dan in voor de Accenture Media&Entertainment Innovation Awards, die in het najaar voor de tweede keer uitgereikt worden.

related partner content for mobile comes here

Veel van je collegae en concurrenten hebben overigens .

Bij de beoordeling van de bedrijven en de ingestuurde concepten wordt door een deskundige jury (ja, ik zit er ook in) gekeken naar:

*De gebruikte technologie
*Het business model
*De markt
*De mate van succes en potentie

Voor meer informatie moet je

Het belang van innovatie

Wat onderscheidt een succesvol bedrijf van de anderen? Bedrijven die het goed doen, investeren veel geld in innovatie, luidt de conclusie van Accenture.

In het rapport van vorig jaar staan de laatste trends rondom innovatie beschreven en het bevat naast de beschrijvingen van de winnaars, een overzicht van alle 125 inzendingen. Vorig jaar wonnen overigens sellaband, hyves en ikoptv.nl.

Deze trends kunnen als volgt samengevat worden:

1. Changing the game
Opvallende vernieuwingen op het gebied van nieuwe businessmodellen. Wie risico durft te nemen en de behoeften goed afdekt, zal goed worden beloond.

2. Power to the people
Met alleen een browser ligt de digitale wereld aan je voeten. Het internet is door de consument volledig omarmd. Bloggen, filmen, sociale contacten: alles wordt gedaan op internet. En de consument bepaalt welke content wordt aangeboden en wat wordt geconsumeerd! Dit zet het traditionele model op zijn kop.

3. Breaking down barriers
Toegankelijkheid van technologieën zorgt voor lagere productiekosten en nieuwe en eenvoudige mogelijkheden voor het toetreden van markten via nieuwe kanalen en platformen.

4. Life is fun!
Bovenal, het moet leuk zijn! De consument wil vermaakt worden, het concept moet aangepast zijn aan de omstandigheden en laagdrempelig. Het is tijd om de klant te verleiden.

Accenture organiseert de awards met de volgende partners: Mediafacts, Bright, Dag, TheNextWeb, Tijdschrift voor Marketing & Van Speijk Prijs

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in