Achttien nieuwe leden voor DDMA
In de eerste helft van dit jaar hebben achttien organisaties zich aangesloten bij DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Opvallend zijn volgens DDMA de aanmeldingen van toonaangevende adverteerders en bureaus. Onder hen zijn Ara, Downtown, ECI, Ogilvy, Robeco, Van Wanten Etcetera en Wegener Nieuwsmedia. DDMA-directeur Diana Janssen over de nieuwe leden: 'De aanmeldingen van deze bedrijven zijn voor ons een belangrijk signaal dat we goed bezig zijn en dat men meerwaarde ziet in een lidmaatschap.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid