‘Verderleren’ slechtste jongerencampagne
Jongerenplatform Spunk heeft afgelopen week de campagne ‘Verderleren.nl’, gemaakt door Gummo voor het ministerie van OC&W, de Blauwe…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vooral het gebruik van de woorden ‘moeten’ en het bejaarde ‘pimpen’ en het optreden van de – nog bejaardere – acteur Jörgen Raymann zorgden voor veel irritatie bij de jury. Goed nieuws was er voor de Landmacht. De campagne Geschikt/Ongeschikt, van de hand van Publicis, is volgens het jongerenplatform ‘een van de weinige die ons serieus neemt’. De reclame krijgt lof vanwege de eenvoud, efficiëntie en humor. Spunk beloonde deze al geruime tijd lopende campagne daarom met de Gouden Spijker.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid