Niet-rokencampagne HELP biedt longtest


Het hoofdthema van Wereld Niet Roken Dag 2008 is ‘jeugd zonder tabak’. In alle Europese lidstaten promoten de HELP-teams de HELP-campagne door middel van het organiseren van CO(koolmonoxide)-tests.
Door het doen van de CO-longtest krijgt men zicht op het koolmonoxidegehalte in de eigen longen. De test neemt een minuut in beslag en is geschikt voor zowel volwassenen als kinderen. In de HELP-stand op het Beursplein wordt tevens advies gegeven om te stoppen met roken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp Wereld Niet Roken Dag pakt de HELP-campagne flink uit op het internet, door middel van partnerships met websites die veel door jongeren bezocht worden. Op Google zal de hele dag een tekstlink verschijnen op de homepage, die gekoppeld is aan de site help-eu.com. Op de homepage van YouTube zullen HELP-filmpjes zichtbaar zijn.
In alle Europese lidstaten is HELP bovendien aanwezig op de MTV-website met banners en webvideo’s van tv-spots van de campagne.
In 2007 heeft de EU HELP-campagne de European Excellence Award 2007 gewonnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid