Overslaan en naar de inhoud gaan

Ulsamer de Waard vervangt Van Dijk bij Doom & Dickson

Frieda Ulsamer de Waard (43) vervangt Robert van Dijk sinds gisteren als managing director van Doom & Dickson.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frieda Ulsamer de Waard is sinds 2001 partner van Doom & Dickson en maakt sinds de oprichting van het bureau deel uit van het managementteam.
De laatste twee jaar was zij managing partner van het bureau. Van Dijk volgde op 1 januari 2010 mede-oprichter Serge Steijn op, die het bureau tien jaar na de oprichting verliet.

Ulsamer de Waard over het Doom & Dickson van nu: 'Ons bureau krijgt een kleiner en compacter management. Die lean en mean operatie past bij deze tijd. We zijn hard bezig met vernieuwing op diverse fronten om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Uitbreiding op digitaal gebied vormt daar een belangrijk onderdeel van.'

Het management van Doom & Dickson bestaat nu naast Ulsamer de Waard uit creative directors Dennis Baars & Erik Falke en Rogier Mahieu & Marcel Frensch, en strategy director Margot Bouwman.
Het bureau telt 24 medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in