Overslaan en naar de inhoud gaan

(Onderzoek) Ontrafel de mobile mysteries

Mobile is een hot topic. De explosieve groei in mobile devices heeft het vak van de marketeer veranderd. Iedereen is mobiel; hoe speelt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ontrafel de mysteries rondom mobile en doe mee met de .

related partner content for mobile comes here

Gratis rapport over mobile
Mobile is echt een vak apart. De consument is namelijk mobieler, dynamischer en individualistischer dan ooit. Wij horen graag hoe u, als marketeer, ‘mobile’ inzet voor uw eigen business strategie en marketingdoeleinden. Wij vragen onder andere naar:

• ‘Mobile first’ of ‘web first’?
• Is uw organisatie ‘mobile ready’? Denk aan de website, e-mail en apps.
• Wat is het budget voor mobile?
• Wat verwachten we van mobile in de toekomst?

Als dank ontvangt u een onmisbaar rapport over mobile in uw mailbox. . Uw antwoorden worden anoniem verwerkt.

DM Barometer
De DM Barometer is een onderzoek van DDMA, NIMA, OMG/Mailmedia en Tijdschrift voor Marketing naar de bestedingen en trends in de dialoogmarketing. Op www.dm-barometer.nl worden alle rapporten van de DM Barometer getoond van 2005-2012. Respondenten van de DM Barometer ontvangen het volledige onderzoeksrapport gratis per e-mail.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in