(Onderzoek) Ontrafel de mobile mysteries


Ontrafel de mysteries rondom mobile en doe mee met de DM Barometer Special - Mobile.
Gratis rapport over mobile
Mobile is echt een vak apart. De consument is namelijk mobieler, dynamischer en individualistischer dan ooit. Wij horen graag hoe u, als marketeer, ‘mobile’ inzet voor uw eigen business strategie en marketingdoeleinden. Wij vragen onder andere naar:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
• ‘Mobile first’ of ‘web first’?
• Is uw organisatie ‘mobile ready’? Denk aan de website, e-mail en apps.
• Wat is het budget voor mobile?
• Wat verwachten we van mobile in de toekomst?
Als dank ontvangt u een onmisbaar rapport over mobile in uw mailbox. Deelname aan de enquête neemt slechts tien minuten van uw tijd in beslag. Uw antwoorden worden anoniem verwerkt.
DM Barometer
De DM Barometer is een onderzoek van DDMA, NIMA, OMG/Mailmedia en Tijdschrift voor Marketing naar de bestedingen en trends in de dialoogmarketing. Op www.dm-barometer.nl worden alle rapporten van de DM Barometer getoond van 2005-2012. Respondenten van de DM Barometer ontvangen het volledige onderzoeksrapport gratis per e-mail.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid