Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijdsbeeld Media koopt belang KPN in NostalgieNet

Het themakanaal NostalgieNet is volledig in handen gekomen van initiatiefnemer Tijdsbeeld Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De digitale tv-zender over de jaren ‘50 tot ‘80 werd in 2006 door KPN en Tijdsbeeld Media (TBM) opgericht. Als gevolg van een strategiewijziging wil KPN niet meer deelnemen in NostalgieNet. Tijdsbeeld Media wil het themakanaal verder gaan uitbouwen op het gebied van programmering en cross-mediale proposities.

related partner content for mobile comes here

Vanaf 1 januari 2009 is Tim Beudel de directeur van NostalgieNet. Hij volgt daarmee Rolf van de Haar op, die de zender de afgelopen drie jaar leidde. Van de Haar gaat zich vanuit zijn eigen bedrijf weer toeleggen op nieuwe crossmediale projecten en businessconsultancy. Beudel was sinds de oprichting werkzaam bij NostalgieNet als Marketing & Channel manager. Bij uitgever/producent Tijdsbeeld Media is Timo van der Eng per 1 januari als directeur/uitgever benoemd. Van der Eng was reeds werkzaam voor Tijdsbeeld Media als uitgever.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in