Leren van Red Bull: events
Red Bull is een verkoopsucces dankzij een onderscheidende en consequente marketingaanpak. Een belangrijke pijler daarvan is sampling. Maar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Red Bull koppelt zich van oudsher aan extreme en nieuwe sporten en culturele evenementen. Naast Red Bull en Red Bull Sugarfree is er sinds kort een derde product, Red Bull Cola. Het drankje wordt officieel gelanceerd – niet in Nederland overigens - als het in de supermarkt verkrijgbaar is.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Red Bull kiest daarbij voor een pushbeleid, waarbij het de consument vooral laat kennismaken met het nieuwe drankje in trendy omgevingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing Management
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid