
Graaicultuur, kredietcrisis, hyperconsumptie en merkenmoeheid; erg optimistisch stemt het allemaal niet. Hilde Roothart laat in haar nieuwe trendboek, ‘Mood 09’, zien waar de onrust door ontstaat. Informatie over voor en tegenspoed dringt zo snel en nadrukkelijk onze omgeving binnen dat we voortdurend heen en weer worden geslingerd, van hemelhoog juichend naar dodelijk bedroefd. De komende tijd moeten we dus weer terug naar de essentie, naar wat we echt belangrijk vinden. Roothart stelt zeven regels op die kunnen helpen bij het terugvinden van deze ‘levensbasis’.
De regels in het kort:
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet hele artikel is na te lezen op Marketing Online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee