‘In 2009 gaan we terug naar de basis’
Graaicultuur, kredietcrisis, hyperconsumptie en merkenmoeheid; erg optimistisch stemt het allemaal niet. Hilde Roothart laat in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Graaicultuur, kredietcrisis, hyperconsumptie en merkenmoeheid; erg optimistisch stemt het allemaal niet. Hilde Roothart laat in haar nieuwe trendboek, ‘Mood 09’, zien waar de onrust door ontstaat. Informatie over voor en tegenspoed dringt zo snel en nadrukkelijk onze omgeving binnen dat we voortdurend heen en weer worden geslingerd, van hemelhoog juichend naar dodelijk bedroefd. De komende tijd moeten we dus weer terug naar de essentie, naar wat we echt belangrijk vinden. Roothart stelt zeven regels op die kunnen helpen bij het terugvinden van deze ‘levensbasis’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De regels in het kort:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet hele artikel is na te lezen op Marketing Online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid