Overslaan en naar de inhoud gaan

‘In 2009 gaan we terug naar de basis’

Graaicultuur, kredietcrisis, hyperconsumptie en merkenmoeheid; erg optimistisch stemt het allemaal niet. Hilde Roothart laat in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Graaicultuur, kredietcrisis, hyperconsumptie en merkenmoeheid; erg optimistisch stemt het allemaal niet. Hilde Roothart laat in haar nieuwe trendboek, ‘Mood 09’, zien waar de onrust door ontstaat. Informatie over voor en tegenspoed dringt zo snel en nadrukkelijk onze omgeving binnen dat we voortdurend heen en weer worden geslingerd, van hemelhoog juichend naar dodelijk bedroefd. De komende tijd moeten we dus weer terug naar de essentie, naar wat we echt belangrijk vinden. Roothart stelt zeven regels op die kunnen helpen bij het terugvinden van deze ‘levensbasis’.

related partner content for mobile comes here

De regels in het kort:

Het hele artikel is na te lezen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in