Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Schenk 'E-commerce Man van het Jaar'

Jeroen van der Schenk, directeur van Garageselect.nl, is door het Emerce uitgeroepen tot 'E-commerce Man van het Jaar'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is hiermee volgens en het publiek de meest invloedrijke Nederlandse professional op het gebied van e-commerce. In deze verkiezing laat Van der Schenk onder andere TomTom, Cheaptickets, UPC en Wehkamp achter zich.

related partner content for mobile comes here

De 34-jarige Van der Schenk heeft zijn 'roots' in de gastvrijheidindustrie. In 2006 startte hij met . Zijn intrede in de autobranche was alles behalve geruisloos, zijn innovatieve marketingopvattingen stuitten op veel weerstand bij de gevestigde orde. Maar in een relatief korte tijd wist hij Garageselect.nl uit te bouwen tot een interactief platform waar inmiddels ruim 700 garagebedrijven aan deelnemen en welke maandelijks 160.000 raadplegingen van consumenten verwerkt.

Garageselect.nl faciliteert consumenten in het maken van een online afspraak voor APK keuring en/of onderhoud bij een garagebedrijf in de regio. Daarnaast stimuleert het platform met een blogosphere, reviewsites en sociale netwerken de dialoog tussen stakeholders in en rondom de autobranche.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in