Van der Schenk 'E-commerce Man van het Jaar'
Hij is hiermee volgens Emerce en het publiek de meest invloedrijke Nederlandse professional op het gebied van e-commerce. In deze verkiezing laat Van der Schenk onder andere TomTom, Cheaptickets, UPC en Wehkamp achter zich.
De 34-jarige Van der Schenk heeft zijn 'roots' in de gastvrijheidindustrie. In 2006 startte hij met Garageselect.nl. Zijn intrede in de autobranche was alles behalve geruisloos, zijn innovatieve marketingopvattingen stuitten op veel weerstand bij de gevestigde orde. Maar in een relatief korte tijd wist hij Garageselect.nl uit te bouwen tot een interactief platform waar inmiddels ruim 700 garagebedrijven aan deelnemen en welke maandelijks 160.000 raadplegingen van consumenten verwerkt.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaGarageselect.nl faciliteert consumenten in het maken van een online afspraak voor APK keuring en/of onderhoud bij een garagebedrijf in de regio. Daarnaast stimuleert het platform met een blogosphere, reviewsites en sociale netwerken de dialoog tussen stakeholders in en rondom de autobranche.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid