De marketing-top10 van 2008
Wii Fit, Ikea, Fortis, Fitna en Barack Obama. Een paar van de marketinghoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marketingbureau ICSB Marketing en Strategie verzamelde de 10 meest memorabele marketingvoorvallen uit 2008 en zette ze in een lijst.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De meest vernieuwende en consistente marketing was volgens ICSB die van Nintendo, met de Wii (2007) en het in 2008 geïntroduceerde Wii Fit pakket.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNintendo focust zich als allereerste gamingbedrijf immers op het hele gezin, in plaats van alleen op jongeren en mannen, aldus ICSB.
De hele lijst kunt u terugvinden op Marketingtop10.nl, waar u ook uw mening kunt geven.
De reacties worden meegenomen in de definitieve Marketing Top 10, die wordt gepubliceerd in januari 2009.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid