Overslaan en naar de inhoud gaan

De marketing-top10 van 2008

Wii Fit, Ikea, Fortis, Fitna en Barack Obama. Een paar van de marketinghoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingbureau verzamelde en zette ze in een lijst.

related partner content for mobile comes here

De meest vernieuwende en consistente marketing was volgens ICSB die van Nintendo, met de Wii (2007) en het in 2008 geïntroduceerde Wii Fit pakket.

Nintendo focust zich als allereerste gamingbedrijf immers op het hele gezin, in plaats van alleen op jongeren en mannen, aldus ICSB.

De hele lijst kunt u terugvinden op , waar u ook uw mening kunt geven.

De reacties worden meegenomen in de definitieve Marketing Top 10, die wordt gepubliceerd in januari 2009.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in