Hispeed Loprices


NS Hispeed heeft zich het afgelopen jaar gepresenteerd op de markt met de Vlinder reclame op TV. De trein die het gevoel van vrijheid brengt en je iets extra's brengt extra service, extra werktijd.
Nu viel het me op dat in de laatste campagne van NS Hispeed: Hispeed Loprices, de nadruk helemaal ligt op prijs. Ook op de site is de vlinder niet meer terug te vinden. Moeten prijsvechters als easyjet zich zorgen gaan maken? En presenteert Hispeed zich nu definitief als prijsvechter?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNS Hispeed maakt zeker een goede kans de prijs claim waar te maken maar dan moeten ze deze lijn wel vasthouden. Niet de ene keer service en de andere keer prijs zo'n boodschap is natuurlijk erg lastig te communiceren, zeker voor een nieuw merk als NS Hispeed. De keuze of Easyjet of KLM, niet een beetje van beide.
Ook komt de kreet Hispeed Loprices komt natuurlijk wel erg bekend voor van BCC. Zelfs google raakt er van in de war. Dit moeten ze bij NS Hispeed ook weten en waarschijnlijk probeert NS Hispeed mee te liften op de bekendheid van de kreet of misschien gokken ze op een rechtzaak met free publicity, ik ben benieuwd of BCC hier op gaat reageren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid