Overslaan en naar de inhoud gaan

Hispeed Loprices

NS Hispeed heeft zich het afgelopen jaar gepresenteerd op de markt met de Vlinder reclame op TV. De trein die het gevoel van vrijheid…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft zich het afgelopen jaar gepresenteerd op de markt met de Vlinder reclame op TV. De trein die het gevoel van vrijheid brengt en je iets extra's brengt extra service, extra werktijd.

related partner content for mobile comes here

Nu viel het me op dat in de laatste campagne van NS Hispeed: Hispeed Loprices, de nadruk helemaal ligt op prijs. Ook op de site is de vlinder niet meer terug te vinden. Moeten prijsvechters als easyjet zich zorgen gaan maken? En presenteert Hispeed zich nu definitief als prijsvechter?

NS Hispeed maakt zeker een goede kans de prijs claim waar te maken maar dan moeten ze deze lijn wel vasthouden. Niet de ene keer service en de andere keer prijs zo'n boodschap is natuurlijk erg lastig te communiceren, zeker voor een nieuw merk als NS Hispeed. De keuze of Easyjet of KLM, niet een beetje van beide.

Ook komt de kreet Hispeed Loprices komt natuurlijk wel erg bekend voor van BCC. Zelfs google raakt er van in de . Dit moeten ze bij NS Hispeed ook weten en waarschijnlijk probeert NS Hispeed mee te liften op de bekendheid van de kreet of misschien gokken ze op een rechtzaak met free publicity, ik ben benieuwd of BCC hier op gaat reageren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in