Overslaan en naar de inhoud gaan

Blogs als bron van marketinginformatie

Volgens de Duitse organisatiepsycholoog Florian Becker maken ondernemingen onvoldoende gebruik van (externe) blogs waarin over ze wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Becker: ‘Er is niets waardevollers dan open feedback van klanten. Blogs als informatiebron van high-involvementklanten hebben veel potentieel: ze staan vol ideeën voor productverbetering, signalen die wijzen op mogelijke crises, informatie over concurrenten, suggesties voor nieuwe diensten. Ondernemingen weten het vaak niet op waarde te schatten als er over hun product wordt gediscussieerd. Transparantie jaagt veel ondernemingen schrik aan. Ze zien alleen dat ze publiekelijk bekritiseerd worden en reageren ontstemd. Dat is niet slim.’

related partner content for mobile comes here

Bron: Innovation

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in