Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster lanceert tool voor media-advies

Met de online tool ‘SterSelector’, kunnen adverteerders en mediabureaus volgens Ster direct een advies krijgen hoe zij hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Woensdag 16 oktober lanceert Ster de &;&; op haar website.

related partner content for mobile comes here

Volgens Ster kunnen adverteerders en mediabureaus met de online tool direct een advies krijgen hoe zij hun doelstellingen het beste kunnen bereiken.

Uit het persbericht: &;De SterSelector is een aantrekkelijke en eenvoudige tool op de website van Ster die een vrijblijvend en gratis advies genereert.&;

In de SterSelector kunnen adverteerders en mediabureaus aangeven voor welke branche, welke doelstelling en welke doelgroep zij graag een media-advies willen hebben.

De SterSelector laat vervolgens direct een media-advies uitrollen. Daarin is te zien welke mediumtypen en welke zenders of websites van de publieke omroep het beste ingezet kunnen worden voor de drie keuzes die gemaakt zijn.

Ster: &;De SterSelector is een innovatief hulpmiddel om snel overzicht te krijgen van de mogelijkheden om diverse doelstellingen te bereiken. De tool is zowel interessant voor bestaande klanten van Ster als voor startende ondernemers.&;

Meer uitgebreide verslaggeving volgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in