Overslaan en naar de inhoud gaan

Het transparantst: Akzo, KPN en Philips

Akzo Nobel, KPN en Philips zijn het transparantst over hun economische, milieu- en sociale resultaten. Dat is de uitkomst van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Kristal wordt overhandigd aan de onderneming die het hoogst eindigt op de . Dit is een jaarlijks onderzoek van het ministerie van EZ naar de inhoud en kwaliteit van maatschappelijke verslaggeving onder de circa 500 grootste Nederlandse ondernemingen. Met de Transparantiebenchmark stimuleert het ministerie de prestaties op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

related partner content for mobile comes here

Scores
Ondernemingen hebben hun score kunnen bepalen via een online self-assessment, die daarna door PwC is beoordeeld. Bedrijven die geen self-assessment hebben gedaan, hebben een score toegekend gekregen door PwC. Een panel van deskundigen heeft uit de top-20 een top-3 vastgesteld, op alfabetische volgorde: Akzo Nobel, KPN en Philips.

Daarmee staat vast dat de winnaar van vorig jaar DSM uit de top-3 is geduikeld. Akzo Nobel en Philips waren vorig jaar de nummers 2 en 3. KPN komt de top-3 binnen vanaf een 5e plek.

De jury van De Kristalprijs maakt op 21 november de winnaar bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in