Overslaan en naar de inhoud gaan

Don Takaya naar Edelman

Don Takaya werkt per 1 oktober als Account Director in het Corporate team van PR-bureau Edelman. Takaya gaat zich richten op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Don Takaya werkt per 1 oktober als Account Director in het Corporate team van PR-bureau Edelman. Takaya gaat zich richten op het uitbreiden van de internationale en Europese accounts. De van oorsprong Amerikaanse Takaya neemt een decennium werkervaring met zich mee in communicatie rond crisis- en issuesmanagement, financiële diensten, fusies & overnames, productlanceringen en stakeholder & investor relations. De afgelopen drie jaar werkte hij op het Edelman kantoor in Sydney, waar hij het groeiende travel & hospitality team leidde en grote corporate accounts binnen de reisbranche, retail en financiële dienstverlening aanstuurde. Voor Edelman was hij ‘Head of Digital’ bij een ander Australisch bureau.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in