Overslaan en naar de inhoud gaan

Prestaties NS op internet zijn uitstekend

Organisaties verstuurden in het eerste halfjaar van 2013 66 procent meer reacties dan in dezelfde periode in 2012. Consumenten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het kwantitatief van Coosto, verricht onder de top-100 adverteerders in Nederland. Er is gekeken naar publieke data verschenen op Twitter, omdat Twitter het meest gebruikte webcarekanaal is onder de top-100 adverteerders.
Webcare is in het eerste halfjaar van 2013 ten opzichte van 2012 enorm gegroeid. Organisaties verstuurden 66 procent meer reacties dan vorig jaar en consumenten ‘spraken’ 56 procent vaker tegen organisaties dan vorig jaar. Er wordt ook steeds vaker door een organisatie gereageerd op een bericht waarin ze zelf niet worden getagd (@-mention), maar dit is nog altijd maar 17 procent van het totaal aantal reacties. In totaal wordt 40 procent van de @-mentions door organisaties beantwoord.

related partner content for mobile comes here

Meest sociale organisaties
De top-5 van meest sociale organisaties, die relatief het vaakst op @-mentions reageren:
1 Zalando 99,5%
2 Carglass 79,1%
3 Kruidvat 78,3%
4 Nuon 77,2%
5 Vodafone 72,8%

De top-5 van snelste organisaties
1 NS (17 min.)
2 Vodafone (30 min.)
3 Independer (42 min.)
4 ABN Amro (47 min.)
5 Wehkamp (52 min.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in