Overslaan en naar de inhoud gaan

Serpenti vertrekt bij Anomaly

Gaston Serpenti is gestopt als digital creative director bij Anomaly.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Serpenti begint zijn eigen bedrijf . Zijn nieuwe activiteiten omschrijft hij als volgt: 'Het is een collaboratieve onderneming die enerzijds reclamebureaus ondersteunt met digitaal werk op merkniveau en anderzijds eigen ‘microbrands’ ontwikkelt.' Serpenti start deze week met een traject bij Achtung!

related partner content for mobile comes here

Serpenti heeft de afgelopen jaren gewerkt voor klanten als Nike, Converse, KLM, Fox en Heinz en won awards bij Cannes Lions, Eurobest en Webby. Voor Anomaly was Serpenti ruim vijf jaar oprichter, partner en creative director van Boondoggle Amsterdam.

Over het vertrek bij Anomaly zegt hij: 'Ik laat een netwerk van fantastische collega’s achter en een bureau met klanten die tot de absolute wereldtop behoren. Maar uiteindelijk miste ik het ondernemerschap en zag ik kansen voor een aantal creatieve innovaties waar ik me me op wilde focussen. Dat ging alleen lukken als ik mezelf weer vrij zou maken.'

Serpenti ziet een sterker wordende ontwikkeling in de markt: die van innovatie, lean start-ups en het denken in producten en services. 'Ik geloof dat dit denken steeds meer gaat mengen met het campagne werk voor merken. Serpenti & Company gaat daarom tevens een proeftuin worden van een aantal nieuwe ideeën en experimenten die helemaal op de lean start-up manier opgezet worden. Ik noem deze experimenten: ‘microbrands’.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in