Serpenti vertrekt bij Anomaly
Serpenti begint zijn eigen bedrijf Serpenti & Company. Zijn nieuwe activiteiten omschrijft hij als volgt: 'Het is een collaboratieve onderneming die enerzijds reclamebureaus ondersteunt met digitaal werk op merkniveau en anderzijds eigen ‘microbrands’ ontwikkelt.' Serpenti start deze week met een traject bij Achtung!
Serpenti heeft de afgelopen jaren gewerkt voor klanten als Nike, Converse, KLM, Fox en Heinz en won awards bij Cannes Lions, Eurobest en Webby. Voor Anomaly was Serpenti ruim vijf jaar oprichter, partner en creative director van Boondoggle Amsterdam.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaOver het vertrek bij Anomaly zegt hij: 'Ik laat een netwerk van fantastische collega’s achter en een bureau met klanten die tot de absolute wereldtop behoren. Maar uiteindelijk miste ik het ondernemerschap en zag ik kansen voor een aantal creatieve innovaties waar ik me me op wilde focussen. Dat ging alleen lukken als ik mezelf weer vrij zou maken.'
Serpenti ziet een sterker wordende ontwikkeling in de markt: die van innovatie, lean start-ups en het denken in producten en services. 'Ik geloof dat dit denken steeds meer gaat mengen met het campagne werk voor merken. Serpenti & Company gaat daarom tevens een proeftuin worden van een aantal nieuwe ideeën en experimenten die helemaal op de lean start-up manier opgezet worden. Ik noem deze experimenten: ‘microbrands’.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid